
Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Wyślij wiadomość
Skontaktuj się z nami lub przeczytaj poniższe często zadawane pytania, aby uzyskać właściwą odpowiedź na swoje pytanie.
Masz pytanie? Sprawdź poniżej często zadawane pytania:
Za co mogę zapłacić?
W PyroProducts możesz płacić różnymi metodami płatności, w tym iDEAL, Bancontact, KBC/CBC, Belfius, Klarna oraz Sofort. Dodatkowo akceptowane są również międzynarodowe karty kredytowe Visa, Mastercard, American Express oraz PayPal.
Jaki jest wasz czas realizacji?
Zamawiasz w dni robocze przed 23:00? W takim razie masz swoje zamówienie w Holandii już następnego dnia.
Dla Belgi czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. A dla Niemiec 2 dni robocze.
Dla innych krajów UE czas ten wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jakie są koszty wysyłki?
Holandia: Darmowa wysyłka
Belgia: Darmowa wysyłka
Niemcy: Darmowa wysyłka
Austria: Koszt wynosi 6,95 €, od 75 € wysyłka jest darmowa.
Dania: Koszt wynosi 6,95 €, od 75 € wysyłka jest darmowa.
Włochy: Koszt wynosi 7,95 €, od 75 € wysyłka jest darmowa.
Hiszpania: Koszt wynosi 7,95 €, od 75 € wysyłka jest darmowa.
Więcej stawek znajdziesz w naszym regulaminie wysyłki
Czy otrzymam potwierdzenie, gdy moje zamówienie zostanie wysłane?
Wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia w ciągu godziny. Jeśli coś poszło nie tak, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy. Zawsze sprawdzaj także folder spam.
Co rozumiecie przez gwarancję satysfakcji?
Nie jesteś zadowolony? Skontaktuj się z nami bez wahania przez info@pyroproducts.nl poprzez nasz formularz kontaktowy. Od razu przystąpimy do działania, aby sprawdzić, co możemy dla Ciebie zrobić. ✉️
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia nie jest bezpośrednio możliwe. Wynika to z faktu, że nasze zamówienia mogą być już przetwarzane w magazynie. Chcesz anulować swoje zamówienie? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Możesz zgłosić zwrot zamówienia do 30 dni od otrzymania. Po zgłoszeniu masz jeszcze 14 dni na odesłanie produktu. Koszty zwrotu ponosisz samodzielnie.
Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym stanie, bez uszkodzeń i – jeśli to możliwe – w oryginalnym opakowaniu. W przypadku śladów użytkowania lub uszkodzeń może zostać potrącona utrata wartości.
Zapoznaj się ze wszystkimi warunkami zwrotu na naszej stronie zwrotów.
Gdzie mogę złożyć moją skargę?
Zawsze może się zdarzyć, że coś nie pójdzie zgodnie z planem. Zalecamy najpierw zgłosić skargi do nas, wysyłając e-mail na adres info@pyroproducts.nl.
Jeśli to nie doprowadzi do rozwiązania, istnieje możliwość zgłoszenia sporu do mediacji za pośrednictwem WebwinkelKeur, klikając na następujący link:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Czy wasze recenzje są prawdziwe?
Używamy Webwinkelkeur jako platformy recenzji. Po złożeniu zamówienia w PyroProducts, Webwinkelkeur wysyła naszym klientom zaproszenie do pozostawienia recenzji. Recenzje są następnie przez Webwinkelkeur sprawdzane pod kątem autentyczności.
Więcej informacji o polityce recenzji znajdziesz tutaj: Co to jest Webwinkelkeur
Szczegóły firmy
PyroProducts jest częścią MVDL E-Commerce, z siedzibą pod adresem Industrieweg 10C w Waalwijk, Holandia. (Brak adresu do odwiedzin)
Numer KVK firmy PyroProducts to: 76084043, numer KVK pokazuje, że jesteś oficjalnie zarejestrowany w KVK. A więc zgodnie z prawem masz firmę.
Posiadamy również numer VAT: NL003035206B68. Posiadając numer VAT, pokazujesz klientom i dostawcom, że jesteś przedsiębiorcą zobowiązanym do VAT i musisz naliczać podatek od wartości dodanej na swoje produkty.